Jag har sovit!!

Av en ren olyckshändelse råkade jag somna igår kväll redan vid 19:20. Jag vaknade nån gång efter 22:00 tiden och insåg att min efterlängtade fredagskväll med Nadja och hennes fina sällskap nog inte skulle bli av. Snabbt men sömndrucket skickade jag henne ett ödmjukt sms, fick hennes förlåt tillbaka och somnade om. Sen vaknade jag av Davids djungelvrål runt 06:30 imorse. "Mamma!!!!" ropar han, tills jag haltar in till hans rum och befriar honom upp ur spjälsängen. Jag har övervägt att ge honom en "stora killar" säng men risken för nattvandring är för stor, och med hans synsvaghet så känns det riskabelt.
Tomas och jag ska på äventyr idag. Vi ska åka till Finspång, för en återträff med Maria och hennes son Hugo. Vi bodde i samma hus tidigare, men förra sommaren drog vi vidare, vår familj till Farsta och Maria och Hugo flyttade till Finspång. Vi försöker träffas regelbundet, och nu är det vår tur att besöka dom. Sen blir det en till träff i november, då kommer dom hit och vi ska till Globen för att se Monster Jam.

Men först, morgonkaffe. Konstigt att känna sig så trött, rekordsömnen till trots?

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag blir bakis av för mycket sömn ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0