Min dag i dag

Det är MIN dag, jag fyller hela 35 år. Jag har hunnit med mycket, men ändå bara börjat. Dagen fick en underbar start med fantastisk frukost, färskt kaffe, underhållning från skönsjungande pojkar (och en man), suveräna presenter och en massa kärlek. Tyvärr öser regnet ner, vi hade tänkt ta en eftermiddags picknick i Hågelbyparken men det kanske vi gör i morgon istället. Stackars mig, som får äta tårta i morgon också.


Jätte fina gamla bilder från Stockholm, från mamma och pappa. Min bästa väninna på Island är fotograf, och hon håller på fixar två bilder med motiv från Reykjavik som ska vara i samma anda, och ramas in i likadana ramar.


Härlig klocka från Alex och sönerna


Snygg jacka från bror


Fyller 5 månader idag.

Kommentarer
Postat av: Indra

GRATTIS! Vilka fina presenter du fått också!

2009-08-26 @ 16:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0