Oslo...

Norrmän är säkert jätte bra. Jag har en mycket nära väninna som är norsk, hon är underbar. Normänn är duktiga på mycket, dom hittar olja och dom sjunger i Eurovision och dom stickar lusekofter och hittar på massor av bra saker. Men det där med att lasta baggage ombord på flygplan har dom inte riktigt fattat ännu. Stefan och jag flög via Oslo på vår resa till Island. Och kom fram, utan vår vagn. Den rullade någonstans på Gardemoe fick jag veta. Pust. Den kom i alla fall fram senare. Sen igår flög vi via Oslo igen. Framme i Stockholm fick vi snabbt våran vagn, så det såg mycket lovande ut. Men resväskorna två visade sig sitta snällt på Gardemoe. Skitirriterande, och ganska jobbigt faktiskt. En massa mat, pojkarnas presenter, mina toalettartiklar.. Allt blev kvar.

Dagen i dag gick alltså åt att vänta snällt på leveransen, som skulle ske "nångång mellan 1 och 4." Och mycket riktigt, 15:54 kom väskorna. Fan. Det var ju liksom inte alls det jag hade tänkt göra med min dag. Men maten klarade sig, och godiset smakade bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0