Snart så...

Semesterns sista dag, och jag kan inte annat än känna mig ganska nöjd med det. Det är precis lagom nu, pojkarna börjar känna sig rastlösa och sällskapssugna, Alex börjar ringa sina kollegor oftare och oftare och jag ser på honom att han längtar efter dom... I morgon börjar inskolningen på det nya dagiset, och jag ser faktiskt fram emot det. Det ska bli riktigt skönt att ha dom precis här i närheten. Davids inskolning kommer nog att behöva göras om däremot, han får gå en vecka, och sen nästa vecka är det dags för hans operation så han kommer att börja sin nya dagiskarriär med att vara frånvarande ett tag. Däremot ska denna operation förmodligen göra ganska stor skillnad för honom och hans syn, så det ska bli riktigt spännande att se hur han reagerar. Men jag kan ju inte påstå att jag ser fram emot själva operationsdagen, det är tungt.

Igår besökte vi Plantagen och handlade utemöbler, på 50% rea förstås. Sen skaffade vi också några blåbärsbuskar som ska planteras idag, vi ska också så gräsfrön på baksidan och fixa lite. Tomas och David ska klippas inför dagisstarten i morgon, och jag ska fixa mina naglar, Alex ska klippas inför jobbstarten. Fixardag väntar med andra ord!

Kommentarer
Postat av: MM

Åh, vad kul det är att läsa din blogg. Tack! Nu har jag uppdaterat mig och det ser ut som ni har hunnit med en hel del.



Kraaaaam

2009-08-10 @ 13:41:31
URL: http://enmammas.blogg.se/
Postat av: Tina

Lycka till nu med inskolningar och framför allt Davids operation! Jag håller tummarna, stor kram

2009-08-10 @ 21:26:43
URL: http://www.quinnan1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0