Sommarlov

Alltså, nu blir det nog annorlunda när jag har börjat jobba igen. Men sommarlov suger tycker jag. Det är ju inget brejk direkt, jag är ju ändå alltid hemma, skillnaden är bara att nu är jag hemma tillsammans med en massa andra människor! Och pojkarna är lite lätt understimulerade kunde vi konstatera idag, vi som skulle ha en "mysig och pysslig" innomhusdag.... Nej, det är ingen hit, här måste det organiseras aktiviteter. Jag tror i och för sig att en hel del av frustrationen och dom dagliga konflikterna kommer att halveras när styvbror åker hem till sin mamma igen, dynamiken i familjen blir helt annorlunda då.

Annars har jag verkligen inget vettigt att säga, så jag tar gärna emot förslag. Nån lista? Bekännelser? Tema inlägg? Vad tycker ni? Hjälp mig med inspirationen tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller helt med!! Det här med spontansemester, var det värsta jag gjort!!! :/

2009-07-14 @ 21:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0