Här är jag!

Nu är det kanske inte så att jag har något intressant att säga. Överhuvudtaget. Men jag kan väl få vara ointressant på webben, istället för att vara ointressant i tysthet?

Jag... vem är jag... Det är något jag fortfarande undrar över. Men statistiken ser ut så här: levt i snart 35 år. Gift i snart 6 år. Mamma i snart 4 år till min förstfödde son, Tomas. Mamma i ganska exakt 2 år till min andre son, David. Och mamma i exakt 58 dagar till min tredje son, Stefan. Det är väl detta som utgör dom huvudsakliga komponenterna i svaret. Dessa saker är liksom definitionen på vem jag är idag.

Här har jag tänkt skriva om min vardag, som på nåt sätt alltid lyckas bli full av händelser och lite hysteri. Med tre pojkar och en make som inte riktigt vill vara vuxen blir det lätt så :D Det händer alltid nå´t hos oss!

Jag skrev tidigare en annan blogg, mamamia.blogg.se men den känns så gammal att det knappt lönar sig att blåsa liv i den så jag börjar skriva här istället. 

Välkomna till vårt kaotiska, men alltid händelserika liv !!


Mina fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0