Monday monday...

I rak motsats till "vanligt" folk så brukar jag se fram emot måndagar. Alex försvinner till sitt jobb, Tomas och David försvinner till sitt dagis och jag kan äntligen få vara i fred hemma, mysa med bebis och plocka upp skit, vika tvätt och få huset i ordning. Detta är ännu mer kännbart efter en långhelg som den som just varit.

Men nu passade David på att få feber i natt, och Tomas hostar en slags hosta som påminner mest om en kronisk rökare MED astma... Typ... Så det blir till att avboka BVC besöket för Stefan, avboka den långa sköna promenaden med underbara Nadja som jag längtade efter, avboka alla tankar på en skön och lat dag och plocka fram Alvedonen och filmen "Bilar".


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men Bilar är ju en underbar film! Kanske inte 150 ggr, men ändå ...

KRAM Johanna

2009-05-25 @ 13:17:55
Postat av: Caroline Aabye-Nielsen

Skriv, skriv, skriv! Vill läsa mer, mer, mer :)

Kramar från Caroline

2009-05-25 @ 13:23:11
Postat av: Milla

Jag älskar oxå måndagar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0