Sässkitt

David pratar och pratar och det är så gulligt att jag smälter.

Alla ord som börjar på bokstaven "L" får istället börja på bokstaven "S". Stefan gråter och David säger att nu är Stefan "sessen" (ledsen.) Det är mörkt i rummet, och då menar David att det är "sässkitt" (läskigt.) Så sött!! Ibland pratar han om "böken" och det är spöken, sen ser vi "bindlar" ute i trädgården och då menar han förstås spindlar. Bokstaven "s" ersätts alltså med bokstaven "b".

Sen kan han inte säga skönt, men ger mig tusen kramar om dagen och viskar i mitt öra, "mamma, hööönt".

Jag smälter, han är ju helt underbar!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Åh det är så charmigt!

Hoppas ni alla mår bra.

kram

2009-10-16 @ 14:48:31
URL: http://samandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0