Återkommer inom kort

Jag tar en snabb paus, just nu är min ständigt underbara pappa här och tillsammans målar vi badrummet. Som inte är ett badrum, utan en toalett. En liten toalett. Typ.. garderob. Men, den ska också få bli fin, och har nu ett nytt golv, och på måndag blir vi stolta ägare av ett stycke toalett med tillhörande tvättställ, OCH en blandare. Det ni! Det ska bli så kul, och roligast blir det nog att få flytta alla toalettartiklar ut från mitt sovrum... Nästa vecka nalkas det också ett avslut på målandet, och då minsann kommer det bilder. Före, efter, allt vad ni vill ha.
Jag har fått många frågor om min pappa, men har valt att inte blogga om honom eller hans tillstånd. Det är för privat, dels för att det gäller hans privata sfär och detta är ju trots allt min blogg, och även för att mina känslor runt denna väg vi vandrar på är så intensivt råa och privata att jag kan inte skriva om dom här. Men jag vill tacka för alla underbara tankar ni skickar, och jag är mycket rörd över det engagemang och empati som har visats. Och jag kan säga att han mår bra. Det kommer att bli bra det här, kanske inte just det "bra" vi hade tänkt oss innan sommaren hände, men det blir bra ändå. Familjen, kärleken, vänskapen och respekten tillsammans hand i hand.

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Ser fram emot bilder och är glad att din pappa mår bra! Ta hand om er och varandra!

2009-09-05 @ 22:41:53
Postat av: MM

Härlig inställning! I Like!

Kram

2009-09-08 @ 21:38:28
URL: http://enmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0