Ett endaste dygn

Ett litet dygn rymmer bara 24 timmar, och under dom ska en stackars mamma hinna med väldigt mycket. Och just dygnen dessa senaste veckor har krävt väldigt mycket, och då fick jag dra in på en del göromål. Just bloggen fick stå på "kan vänta" listan. Jag br om ursäkt för att ha ignorerat både bloggen och dess läsare, men ibland måste man helt enkelt kunna säga nej för att räcka till.

Hösten har kommit och det tycker jag är underbart, jag älskar hösten!! Så vackert, så rent, så härligt uppfriskande, och så höjs även mysfaktorn en hel del när man kan dra fram små värmeljus, lite pyssel i soffan på kvällarna, och sen förstås min absoluta favorit  - suset i träden. Underbart!!

Alla killar har det bra, Tomas är fullkomligt besatt av Michael Jackson just nu och upplyser mig hela tiden om att "Majkäldjaksånn" är död men han dansade och sjungde JÄTTE bra. Sen kollar vi på Majkäldjaksånn på youtube och Tomas påstår sig sakna MJ nu när han är död... Vad ska man säga till det då??

Uppdateras fortlöpande från och med nu, I promise!!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Härligt att ha dig tillbaka, har saknat dig! :-D

2009-09-29 @ 19:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0