Favorit i repris

Jag ammar Stefan. Plötsligt hör jag hur katten jamar, och ser hur David går och bär på katten som om hon vore en amerikansk fotboll (ni vet, så där under armkroken på nåt sätt). Ronja ser inte ut att trivas alls.... Jag ammar Stefan och känner mig ganska låst.

Då ropar Tomas att han har nu bajsat klart och behöver hjälp. Ronja jamar lite högre och det ser ut som att David tagit ett stadigare grepp om stackarn. Tomas ropar nu ännu högre att han minsann har bajsat klart. Jag undrar om man kan amma fortare?
Vem får min uppmärksamhet först? Jag vet inte själv nämnligen.



Kommentarer
Postat av: Breki

Hmm, det här är lite som den där "Du har hö, en get och en varg och ska korsa vattnet men kan bara ta med dig en i taget".



Jag tror nog att jag skulle ha sagt åt David att släppa katten, ropat åt Tomas att "Jag kommer!" och sen ammat Stefan i ett par sekunder till innan jag springer till Tomas. Om Stefan gnäller efter att Tomas är torkad och klar får han ammas lite till.



En annan lösning är att lära David torka Tomas, såklart, men ... ja. :-)

2009-09-04 @ 11:31:30
URL: http://lonelysavage.com
Postat av: Milla

Garvar i vanlig ordning!

Postat av: Emma

Förlåt, men först skattade jag rakt ut. I igenkänning och sympati förstås.



Ibland behövs en stor fet Paus-knapp. :)



2009-09-09 @ 10:41:34
URL: http://minemma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0