Så otroligt otroligt

David visade sig vara något mer än bara hostig, runt 7 tiden ikväll pratade jag med vårdguiden som bad oss ta oss till sjukhuset på en gång. Först trodde dom svininfluensan men det testade han negativt på. Nu är han inlagd, med dubbel lunginflammation och nere på drygt 80% syresättning. och puls på 155. Herrejösses, stackars lilla David som råkar ut för precis allting. NU har jag kommit hem för att amma Stefan som trodde nog att han aldrig skulle få äta igen, Alex sover med David och jag tar över imorgon bitti.

Det känns helt fel att vara hemma när David är på sjukhuset, oavsett hur bra Alex är och hur bra personalen är på SöS. Det känns bara helt fel, så jag sover nog inte mycket inatt. Har Tomas och Stefan med mig i sängen som en tröst, men OJ vad det känns konstigt och tomt.

Mitt lilla människobarn som får ta alla smällar :(



Kommentarer
Postat av: Indra

Nej men lilla gubben! Håller alla tummar för att han snart är på benen igen!

2009-11-03 @ 08:31:58
Postat av: Lena

Men lilla David, hoppas han kryar på sig snart. Aldrig kul att vara sjuk.

2009-11-03 @ 11:13:17
URL: http://www.lillafamiljens.blogspot.com
Postat av: Esmeralda

Men lillgubben! Håller tummarna för att han repar sig snabbt och får komma hem.

Styrkekram

2009-11-03 @ 14:01:54
Postat av: Nilla

ojojoj vad jobbigt!

Många kramar till er.

Hoppas det vänder fort!

kram

2009-11-03 @ 14:25:55
URL: http://samandras.blogg.se/
Postat av: Ellie

Nä, nu fasen får det ta och vända för er! Hoppas att lillgrabben blir frisk fort fort fort. Massor med kramar till er!!

2009-11-04 @ 08:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0