Så där ja!

Av olika anledningar har jag hållit mig ifrån bloggen ett bra tag nu. Å ena sidan så kände jag att det hade blivit ett "måste", och mitt liv kantas av en himla många "måsten" just nu. Jag vill skriva för att det är roligt, inte för att det är ett påtvingat måste på nåt sätt. Så jag plockade helt enkelt bort några saker från min långa "to do" lista ett tag.
Sen har jag också funderat på vad jag vill skriva, vad vill jag ha sagt, och varför bloggar jag? Först och främst vill jag ju berätta om vårat liv och våran vardag. Det är många roliga saker som händer, och även dom tyngre och tråkigare sakerna har ett värde i sig, och det är behjälpligt att skriva om det.

Hur som helst, jag har haft en svacka och känt mig orkeslös och tråkig men nu tror jag att skrivarlusten har kommit igång igen. Välkomna tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Välkommen tillbaka själv! Du har varit saknad men jag har full förståelse för att du prioriterat bort bloggandet. Hoppas vardagen känns lite lättare och att du har ork och lust att dela av dig av livet här i bloggen nån gång ibland. Kul att se Halloweenbilderna längre upp och få en sneak-peak av ert hus! :) Massor av kramar från norr!

2009-10-31 @ 19:17:35
Postat av: Maria

Tack vännen, det var snällt av dig :)

2009-10-31 @ 21:03:39
URL: http://matodast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0