Beslutsångest

Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till. Jag har ingen aning om vilken väg jag ska välja, vilket beslut som är det rätta och vad som är bäst för alla inblandade.



Du förstår. För ungefär en timma sedan, gick Alex iväg för att natta Stefan. Jag har inte hört ett ljud på hela den tiden. Antagligen har Alex blivit överbemannad av MonsterBebisen, och ligger nu allvarligt skadad eller fastbunden och kan inte ge ifrån sig några varningens ljud. Borde inte jag då gå upp och rädda honom? Stefan sitter förmodligen och surfar eller laddar ner nya appar (förmodligen barnförbjudna sådana) på iPaden, med fötterna uppe på bordet dricker han min läsk och lär sig antagligen också att snusa

Jag borde rusa upp dit och styra upp det hela. 

Men, och skratta inte nu åt denna lite långsökta tanke, kanske.... kanske..... ligger BÅDA TVÅ och sover och då tänker jag absolut inte gå upp dit. Och väcka en eller båda ?!? No thank you, nu har jag ju huset för mig själv !!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0