Julpyssel

Jag håller på att plocka fram lite juldekorationer. I en påse ligger en massa skräp och jag undrar varför jag sparat skräp bland juldekorationerna. Undrande plockar jag fram toarullar, bomullstussar, tomma barnmatsburkar och ännu fler tomma toarullar.

Men.... det är inget skräp! Det är ju alla dessa gräsligt fula dagisalster som Tomas och David släpade med sig hem förra och förrförra julen. Får jag säga att jag tycker dom är skitfula? Mina killar är jätteduktiga och det är så kul att dom gillar att pyssla. Men jag undrar lite om dom överhuvudtaget har nån talang. Fast, jag sparar alltid några konstverk från varje termin. Som ett minne.  

Och.... även om dom inte vore skitfula, så vill jag faktiskt inte dekorera inför julen med någon annans tomma skitpappersrulle. Alltså, allvarligt. Varför skulle jag vilja ha någon annans tomma toarulle i mitt hem??


Kommentarer
Postat av: Ellie

Vad roligt att du har börjat med din härliga blogg igen! Kram

2010-12-04 @ 21:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0