Observant, min son!

David funderar vid middagsbordet. Han drar upp sin tröja och pillar på sitt bröst.

Mamma? Killar har bröst. Och tjejor dom har tuttar.

Jag håller med, att så kan man säga att det är.

Han funderar vidare på detta ämne. Killar har bröst och dom är små, men tjejor har bröst och det är mycket större.

Igen håller jag med att så kan man säga att det ligger till. Tomas nickar och instämmer med allt som har sagts om bröst och tuttar.

Sen.... när jag som minst anar det kommer själva slutklämmen. David lägger huvudet på sne´ och frågar mig vad mina kallas, när dom inte är små som killarnas eller stora som tjejernas utan bara.... hänger. Tomas instämmer igen. Dom hänger. Och är liksom långa har han märkt.

Alex var inte hemma som tur är, han skulle möjligtvis ha satt nåt i halsen.


Kommentarer
Postat av: Breki

Hahahaha! Stackars liten. ;-)

2010-12-02 @ 19:47:55
URL: http://blog.breki.se
Postat av: Indra

Men gud vilka härliga ungar du har! :-)

2010-12-02 @ 20:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0