Påfyllnadsinlägg


Har inget att säga, men tänker att om jag sätter mig ner och börjar skriva nåt så kanske mina fingrar kan knåpa ihop nåt inte alldeles för ointressant och trist?

Går inte så bra, va?

Om en stund ska jag iväg till stan och ta lite röntgenbilder. Efter årsskiftet ska jag nämnligen fixa min stackars hårt ansatta och löst hängande mage! Så att nu ska insidan dokumenteras, mina muskler gick isär under graviditeterna och detta måste kontrolleras inför operationen, för att dessa stackars muskler ska ju få bli återförenade. Läkaren undrade om jag planerade fler barn. Jag undrade om han hade träffat mina barn? Nej, jag ska inte ha flera. Stefan är ett fantastiskt preventivmedel faktiskt, god och härlig som han är så är det alldeles perfekt att sätta stopp just där. Nu räcker det ;-)




Sen tänkte jag mejla till Fredrik Reinfeldt och se om inte han kan ge mig ett högre barnbidrag under vinterhalvåret. Shit vad det kostar med alla dessa kläder och skor och borttappade vantar och illasittande mössor. Sommaren är ju gratis liksom. Inga kläder nästan. Nej, fram för trippelt barnbidrag från september till mars säger jag. Eller hur?!?!

Jag lämnar er med en bild på mig som togs i morse precis när jag skulle påbörja påklädningen av 4 barn och två vuxna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0